Važené klienky poisťovne našej ambulancie.
Zmluva medzi našou ambulanciou a poisťovňou Union nebola predĺžená.
Postenkyne Unionu dostávali celý týždeň nepresné informácie, preto ich upresním.
- Poistný vzťah s VšZP a Dôverou pokračuje.
- Prepoistenie je možné kedykoľvek počas roka, maximálne do 30.9. kalendárneho roka s účinnosťou od 1.1. následujúceho roka.
- Zmluva nebola podpísaná pre revíznu činnosť, kde som požadoval vykonávanie lekárom s podobnou atestáciou, s frekvekciou, podobnou ako je priemer v podobných ambulanciách, s ohlasením sa minimálne 5 týždňov vopred a náhradu ušlej mzdy podľa daňového priznania za predošlý rok. Nežiadal som navýšenie financií. Pri revíznej činnosti (ktorá nie je o kvalite zdravotnej starostlivosti) je ambulancia zatvorená, čo mi príjde nefér pre všetky klientky .
Ako ďalej?
- Klientky, ktoré chcú zostať pri svojej poisťovni, je treba zmeniť lekára. Pošlete odhlášku, my tam pošleme kartu
- Klientky, ktoré chcú zostať pri svojom lekárovi, je treba zmeniť poisťovňu, môžete aj ihneď nie v septembri 2023. O všetky tieto klientky sa postaráme, tak aby to nepocítili. Len je treba priniesť tlačivo potvrdzujúce zmenu poisťovne.
- Klientky, ktoré si predplatili nejaké služby a chcú ostať pri svojej poisťovni budú obslúžené, tak ako majú predplatené služby, alebo sa im váti alikvótna časť a nájdu si iného lekára.
- Klientky, ktoré chú mať benefity svojej posťovne, ale chcú chodiť ku mne, môžu, ale sú samoplatkyne podľa cenníka na webe.
Vzniknutá situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa za komplikácie.